PIAGAM PELANGGAN

Bahawa kami warga SK Kuala Pilah berjanji untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan seperti berikut:


1. MAKLUMAT MURID

•Memastikan semua murid menerima P & P mencapai objektif berlandaskan Falsafah Pendidikan Kebangsaan.
•Meningkatkan prestasi cemerlang dalam semua bidang.
•Memastikan semua murid yang memiliki displin yang cemerlang
•Mewujudkan budaya ilmu di sekolah

2. IBUBAPA/ PENJAGA

•Setiap waris murid yang berurusan dengan sekolah akan dilayan secara adil dan mesra
•Setiap aduan akan disiasat dan maklumbalas akan diberi tidak lebih dari tiga hari bekerja
•Setiap cadangan / usul yang baik dan munasabah akan dipertimbangkan oleh pihak sekolah.

3. STAF/ PENTADBIR

•Setiap staf sekolah menerima latihan dalaman dalam bidang masing-masing sekurang-kurangnya dua kali setahun
•Sebarang masalah/ kesulitan yang dihadapi oleh setiap staf akan diambil tindakan segera, tidak lebih dari tiga hari
•Mengurus dan mentadbir sekolah ini sebaik mungkin

4. STATEHOLDER

•Memastikan setiap arahan dan permohonan pihak Kementerian Pelajaran diambil tindakan selewatnya-lewatnya 3 hari selepas surat/ arahan diterima.

Tiada ulasan:

Catat Komen